ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Απαραίτητη προϋπόθεση για την Επιστροφή Προϊόντων είναι να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς που αποδεικνύει την συναλλαγή (π.χ, Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο Πώλησης/Δελτίο Αποστολής κ.ο.κ), καθώς και να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικό μας κέντρο στο 2422022245 πριν προχωρήσετε σε επιστροφή του προϊόντος.
1) Ελαττωματικά Προϊόντα / Λάθος Προϊόντα
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος απευθυνθείτε στο φαρμακείο μας καλώντας το 2422022245 για να ενημερωθείτε για τον τρόπο με τον οποίο θα γίνει η αντικατάσταση του προϊόντος. Η Εταιρεία μας θα αντικαταστήσει το προϊόν εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις του νόμου και τηρηθούν οι όροι πολιτικής επιστροφών της Εταιρείας.
Παρακάτω σας παραθέτουμε τους όρους και τους τρόπους επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων σε περιπτώσεις όπου έχει γίνει λάθος από εμάς:
1. Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μην ξεπερνά τις 7 ημέρες.
2. Η αίτηση πρέπει να γίνεται γραπτώς με e-mail στο info@ethicalpharmacy.gr αναφέροντας σχετικές λεπτομέρειες καθώς και τηλέφωνο, ώστε κάποιο στέλεχος της εταιρίας μας να επικοινωνήσει με τον πελάτη για σχετικές διευκρινίσεις.
3. Το προϊόν να μην έχει ανοιχθεί ή χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται στην αρχική του (εργοστασιακή) κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκε και να περιλαμβάνεται στην αρχική του συσκευασία. Μόλις παραληφθεί, θα ελεγχθεί η κατάστασή του και σε περίπτωση που δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις, δεν θα γίνει δεκτή η επιστροφή. Η τελική απόφαση για την κατάσταση του προϊόντος ανήκει στην εταιρεία μας.
4. Σε κάθε περίπτωση το προϊόν προς επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύεται με το αντίστοιχο παραστατικό πώλησης και να συσκευάζεται στο κουτί που παραλάβατε την παραγγελία σας.
Σημείωση: Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων κατόπιν επιθυμίας του πελάτη και εφόσον πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, επιβαρύνεται αποκλειστικά ο πελάτης με τα έξοδα μεταφοράς.
2) Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση.
Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας που εσείς αποκτήσατε ή ένας τρίτος (διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από εσάς) απέκτησε τη φυσική κατοχή των αγαθών.
Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να ενημερώσετε την εταιρεία μας, που εδρεύει στον Αλμυρό Μαγνησίας, οδός Ερμού, αριθ. 132 (email: info@ethicalplarmacy.gr) για την απόφαση σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο).
Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια Ν. 2251/1994 δεν ισχύει: α) στην προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα. (Όλα τα προϊόντα βρεφικού γάλακτος, βρεφικής πάνας, τροφίμων, μακιγιάζ, καλσόν & παπουτσιών δεν επιστρέφονται), β) στην προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, γ) στην προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων και δ) στην προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.
Τα προϊόντα που αγοράστηκαν πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση συνοδευόμενα από το σχετικό παραστατικό (απόδειξη – τιμολόγιο) πώλησης.
Εφόσον η αγορά είχε γίνει με πιστωτική/χρεωστική κάρτα, τραπεζική κατάθεση, θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) του λογαριασμού του καταναλωτή, μέσα σε διάρκεια 30 ημερών.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε κάθε περίπτωση προτού προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικώς στο 2422022245 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@ethicalpharmacy.gr για να σας καθοδηγήσουμε σχετικά με τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε ανάλογα με το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε.
Συνέπειες της Υπαναχώρησης
Εάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα που λάβαμε από εσάς και αφορούν το κόστος των προϊόντων, εξαιρουμένων των εξόδων παράδοσης ή άλλων συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης ή τρόπος πληρωμής (αντικαταβολή) με πρόσθετα έξοδα, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθούμε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση. Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν εσείς έχετε συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων. Στις περιπτώσεις αντικαταβολής πρέπει να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση του ποσού. «Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά». Εσείς οφείλετε να στείλετε πίσω τα αγαθά ή να τα παραδώσετε σε εμάς, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που μας δηλώσατε ότι υπαναχωρείτε από την παρούσα σύμβαση. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλετε πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών. Εσείς θα επιβαρυνθείτε με την άμεση δαπάνη επιστροφής των αγαθών. Εσείς φέρετε ευθύνη μόνο για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσετε τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών (Ο χειρισμός και η εξέταση των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται με τον τρόπο με τον οποίο θα σας επιτρεπόταν η διενέργεια αυτών σε κάποιο φυσικό κατάστημα).
Διαδικασία & Τρόποι Επιστροφής προϊόντων
1. Στο φυσικό μας κατάστημα:
Μπορείτε να επισκεφθείτε το Φαρμακείο μας και να επιστρέψετε το προϊόν που επιθυμείτε, εφόσον έχετε επικοινωνήσει αρχικά με φαρμακείο μας στο 2422022245 ή στο info@ethicalpharmacy.gr. Αν επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε αντικατάσταση του προϊόντος ή αλλαγή του προϊόντος με κάποιο άλλο, συστήνεται επίσης να επικοινωνήσετε προηγουμένως με το φαρμακείο μας στο 2422022245, ώστε να επιβεβαιώσετε την διαθεσιμότητα του νέου προϊόντος.
2. Αποστολή προϊόντος:
Μπορείτε να μας αποστείλετε το προϊόν ακολουθώντας την εξής διαδικασία:
Αρχικά συσκευάζετε το προϊόν στο κουτί στο οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας ή σε αντίστοιχο κουτί ώστε να μην αλλοιωθεί το προϊόν (και όχι σε σακούλα) και τέλος αποστέλλετε το δέμα.
Για περαιτέρω απορίες και καθοδήγηση σχετικά με την αποστολή του προϊόντος μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο τηλ. 2422022245.
Ακυρώσεις παραγγελιών:
1. Εφόσον καταχωρήσετε την παραγγελία σας στον ιστοχώρο μας ή πραγματοποιήσετε τηλεφωνικά την παραγγελία σας, είναι δυνατή η ακύρωσή της:
α) με μεταγενέστερο της παραγγελίας e-mail στο info@ethicalpharmacy.gr εφόσον αυτό αποσταλεί και ληφθεί από το www.ethicalpharmacy.gr β) με ενημέρωση στο φαρμακείο μας στο τηλ. 2422022245, εφόσον τα προϊόντα ΔΕΝ έχουν παραδοθεί προς αποστολή.
2. Σε κάθε άλλη περίπτωση μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο τηλ. 2422022245 με e-mail στο info@ethicalpharmacy.gr ή επισκεπτόμενοι το κατάστημά μας, εφόσον τα προϊόντα ΔΕΝ έχουν παραδοθεί προς αποστολή. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, να γνωρίζετε τον αριθμό της παραγγελίας σας.
Παρατηρήσεις:
Το www.ethicalpharmacy.gr διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιήσει νομίμως την πολιτική επιστροφών του, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στον ιστοχώρο του.
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον καταναλωτή, το www.ethicalpharmacy.gr διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ή αντικατάστασης των προϊόντων μας, ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις (αρθρ. 281 ΑΚ).
Εφόσον δεν τηρηθεί η νόμιμη ως άνω διαδικασία ή δεν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον καταναλωτή, ο οποίος θα επιβαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.
Πολιτική αντιμετώπισης παραπόνων
Το εξειδικευμένο προσωπικό της Εταιρείας μας, βρίσκεται δίπλα σας, ανά πάσα στιγμή, πριν αλλά και μετά την παράδοση των προϊόντων μας, έτοιμο να σας λύσει οποιοδήποτε πρόβλημα και απορία. Στο τηλ: 2422022245, με e-mail στο info@ethicalpharmacy.gr ή αυτοπροσώπως στο φυσικό μας κατάστημα μπορείτε να αναφέρετε το πρόβλημα που τυχόν αντιμετωπίζετε σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας.
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ (ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΕΣ & ΥΦΑΣΜΑΤΙΝΕΣ) ΔΕΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ.
Η διεύθυνση στην οποία θα γίνονται οι επιστροφές των προϊόντων είναι:
Ερμού 132, Αλμυρός Μαγνησίας, Τ.Κ: 37100
Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή απορία μπορείτε να στο 2422022245 ή στο email: info@ethicalpharmacy.gr